• Zwroty i reklamacje

Zwrot / wymiana towaru



Jak zwrócić?

1) Wydrukuj i wypełnij formularz dostępny poniżej 

2) Zapakuj zwracane produkty wraz z formularzem i podeślij na adres firmy:

TopShop Karolina Czubak

Nowa Niespusza 28

99-413 Chąśno

z dopiskiem "ZWROT"

Warunkime zwrotu należności za zwrócone produkty jest odesłanie ich w oryginalnych opakowaniach.

Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania i muszą posiadajće oryginalne metki i oznaczenia.

 

W razie problemów z elektronicznym dokumentem zwrotu, mogą Państwo skorzystać z gotowego formularza:




Wersja JPG -Formularz zwrotu
  • Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim:

    - numer zamówienia
    - imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
    - nr konta i dane do przelewu klienta

    Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Pieniądze zwracamy na podane konto bankowe Klienta. Pieniądze zostaną zwrócone do 14 dni od daty otrzymania towaru.

    TopShop Karolina Czubak

    Nowa Niespusza 28

    99-413 Chąśno

    z dopiskiem "ZWROT"

    TOWAR NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ ABY OCHRONIĆ GO PRZED  USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU 
    KOSZTY OPAKOWANIA I ODESŁANIA TOWARU PONOSI KLIENT

     Reklamacje

    Reklamowany towar posiadający wadę lub niezgodny z zamówieniem należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem reklamacji lub, jeśli wada nie wymaga wysyłki towaru, przesłanie zdjęcia wady wraz z jej opisem na sklep@top-shop.com.pl. 

       


    Przesyłkę należy kierować na adres:
    "TopShop" Karolina Czubak. 
    NIespusza Nowa 28
    99-413 Chąśno
    z dopiskiem "REKLAMACJA"

  • Formularz reklamacji wersja PDF
  • Formularz reklamacji wersja JPG

  • Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim:
    - swój login ze sklepu i numer zamówienia
    - imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
    - pełny adres do wysyłki zwrotnej
    - nr konta i dane do przelewu klienta
    - przyczynę reklamacji lub opis wady

    TOWAR ODSYŁANY NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ ABY UCHRONIC GO PRZED USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU

    Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Pieniądze zwracamy na konto bankowe Klienta

    Po odbiorze przesyłki z wyżej wymienionymi załącznikami reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni i zostaną Państwo powiadomieni o jej wyniku.
  •