Zwroty i reklamacje

Zwrot / wymiana towaru



Jak zwrócić?

1) Wydrukuj i wypełnij formularz dostępny poniżej 

2) Zapakuj zwracane produkty wraz z formularzem i podeślij na adres firmy:

KRYSZKIEWICZ - Michał Kryszkiewicz

Popów 143 A, 99-400 Popów

 

z dopiskiem "ZWROT"

Warunkime zwrotu należności za zwrócone produkty jest odesłanie ich w oryginalnych opakowaniach.

Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania i muszą posiadajće oryginalne metki i oznaczenia.

 

W razie problemów z elektronicznym dokumentem zwrotu, mogą Państwo skorzystać z gotowego formularza:




Wersja JPG -Formularz zwrotu
  • Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim:

    - numer zamówienia
    - imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
    - nr konta i dane do przelewu klienta

    Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Pieniądze zwracamy na podane konto bankowe Klienta. Pieniądze zostaną zwrócone do 14 dni od daty otrzymania towaru.

    KRYSZKIEWICZ - Michał Kryszkiewicz

    Popów 143 A, 99-400 Popów

    z dopiskiem "ZWROT"

    TOWAR NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ ABY OCHRONIĆ GO PRZED  USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU 
    KOSZTY OPAKOWANIA I ODESŁANIA TOWARU PONOSI KLIENT


    Reklamacje:
    Reklamowany towar posiadający wadę lub niezgodny z zamówieniem należy odesłać wraz z wypełnionym formluarzem reklamacji lub, jeżli wada nie wymaga wysyłki towaru, przesłać zdjęcia wady wraz z jej opisem na adres: sklep@top-shop.com.pl

       


    Przesyłkę należy kierować na adres:

    KRYSZKIEWICZ - Michał Kryszkiewicz

    Popów 143 A, 99-400 Popów


    z dopiskiem "REKLAMACJA"

  • Formularz reklamacji wersja PDF

  • Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim:
    - swój login ze sklepu i numer zamówienia
    - imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
    - pełny adres do wysyłki zwrotnej
    - nr konta i dane do przelewu klienta
    - przyczynę reklamacji lub opis wady

    TOWAR ODSYŁANY NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ ABY UCHRONIC GO PRZED USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU

    Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Pieniądze zwracamy na konto bankowe Klienta

    Po odbiorze przesyłki z wyżej wymienionymi załącznikami reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni i zostaną Państwo powiadomieni o jej wyniku.
  •