
- Waluta: PLN
- Strefa klienta
-
Koszyk (0)
Do bezpłatnej dostawy brakujeDarmowa dostawa!Suma Netto 0Suma Brutto 0
-

- Odzież robocza
-
Obuwie robocze
- Trzewiki robocze
- Półbuty robocze
- Sandały robocze
- Gumowce i gumofilce
- Skarpety robocze
- Akcesoria obuwnicze
- Spodniobuty i wodery
- Buty robocze zimowe
- Chodaki / klapki
- Buty spawalnicze
- Obuwie dla przemysłu spożywczego
- Buty elektroizolacyjne, dielektryczne
- Buty robocze białe
- Buty robocze S3
- Buty robocze damskie
- Buty robocze wysokie
- Buty robocze z noskiem
- Buty robocze bez podnoska
- Buty robocze PPO Strzelce Opolskie
- Buty robocze Delta Plus
- Buty robocze REIS
- Buty robocze URGENT
- Buty ESD antystatyczne
-
Odzież ocieplana
- Odzież i akcesoria reklamowe
- Wyprzedaż
- Odzież przeciwdeszczowa
- Odzież ostrzegawcza
- Nadruki i hafty
-
-
Zwroty i reklamacje
Zwrot / wymiana towaru
Jak zwrócić?
1) Wydrukuj i wypełnij formularz dostępny poniżej
2) Zapakuj zwracane produkty wraz z formularzem i podeślij na adres firmy:
TopShop Karolina Czubak
Nowa Niespusza 28
99-413 Chąśno
z dopiskiem "ZWROT"
Warunkime zwrotu należności za zwrócone produkty jest odesłanie ich w oryginalnych opakowaniach.
Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania i muszą posiadajće oryginalne metki i oznaczenia.
W razie problemów z elektronicznym dokumentem zwrotu, mogą Państwo skorzystać z gotowego formularza:
-
Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim:
- numer zamówienia
- imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
- nr konta i dane do przelewu klienta
Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Pieniądze zwracamy na podane konto bankowe Klienta. Pieniądze zostaną zwrócone do 14 dni od daty otrzymania towaru.TopShop Karolina Czubak
Nowa Niespusza 28
99-413 Chąśno
z dopiskiem "ZWROT"
TOWAR NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ ABY OCHRONIĆ GO PRZED USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU
KOSZTY OPAKOWANIA I ODESŁANIA TOWARU PONOSI KLIENT
Reklamacje:
Reklamowany towar posiadający wadę lub niezgodny z zamówieniem należy odesłać wraz z wypełnionym formluarzem reklamacji lub, jeżli wada nie wymaga wysyłki towaru, przesłać zdjęcia wady wraz z jej opisem na adres: sklep@top-shop.com.pl
Przesyłkę należy kierować na adres:
"TopShop" Karolina Czubak.
NIespusza Nowa 28
99-413 Chąśno
z dopiskiem "REKLAMACJA" - Formularz reklamacji wersja PDF
- Formularz reklamacji wersja JPG
Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim:
- swój login ze sklepu i numer zamówienia
- imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
- pełny adres do wysyłki zwrotnej
- nr konta i dane do przelewu klienta
- przyczynę reklamacji lub opis wady
TOWAR ODSYŁANY NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ ABY UCHRONIC GO PRZED USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU
Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Pieniądze zwracamy na konto bankowe Klienta
Po odbiorze przesyłki z wyżej wymienionymi załącznikami reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni i zostaną Państwo powiadomieni o jej wyniku.-