-
Zwroty i reklamacje
Zwrot / wymiana towaru
Jak zwrócić?
1) Wydrukuj i wypełnij formularz dostępny poniżej
2) Zapakuj zwracane produkty wraz z formularzem i podeślij na adres firmy:
KRYSZKIEWICZ - Michał Kryszkiewicz
Popów 143 A, 99-400 Popów
z dopiskiem "ZWROT"
Warunkime zwrotu należności za zwrócone produkty jest odesłanie ich w oryginalnych opakowaniach.
Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania i muszą posiadajće oryginalne metki i oznaczenia.
W razie problemów z elektronicznym dokumentem zwrotu, mogą Państwo skorzystać z gotowego formularza:
-
Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim:
- numer zamówienia
- imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
- nr konta i dane do przelewu klienta
Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Pieniądze zwracamy na podane konto bankowe Klienta. Pieniądze zostaną zwrócone do 14 dni od daty otrzymania towaru.KRYSZKIEWICZ - Michał Kryszkiewicz
Popów 143 A, 99-400 Popów
z dopiskiem "ZWROT"
TOWAR NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ ABY OCHRONIĆ GO PRZED USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU
KOSZTY OPAKOWANIA I ODESŁANIA TOWARU PONOSI KLIENT
Reklamacje:
Reklamowany towar posiadający wadę lub niezgodny z zamówieniem należy odesłać wraz z wypełnionym formluarzem reklamacji lub, jeżli wada nie wymaga wysyłki towaru, przesłać zdjęcia wady wraz z jej opisem na adres: sklep@top-shop.com.pl
Przesyłkę należy kierować na adres:KRYSZKIEWICZ - Michał Kryszkiewicz
Popów 143 A, 99-400 Popów
z dopiskiem "REKLAMACJA" - Formularz reklamacji wersja PDF
Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim:
- swój login ze sklepu i numer zamówienia
- imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
- pełny adres do wysyłki zwrotnej
- nr konta i dane do przelewu klienta
- przyczynę reklamacji lub opis wady
TOWAR ODSYŁANY NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ ABY UCHRONIC GO PRZED USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU
Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Pieniądze zwracamy na konto bankowe Klienta
Po odbiorze przesyłki z wyżej wymienionymi załącznikami reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni i zostaną Państwo powiadomieni o jej wyniku.-